Sprzęt potrzebny i nie tylko

Aviator Wing Desk

Kiedy pierwszy raz zobaczyłem to odlotowe biurko od Restoration Hardware, zachciałem go tak mocno, że pierwsze co zrobiłem, to wybrałem wielki słoik i wrzuciłem pierwsze dwadzieścia groszy. Zacząłem oszczędzać. I to sporo, bo biurko kosztuje 2 000$, i musi się do mnie jeszcze jakoś dostać ze Stanów (samo chyba nie przyleci). Solidne drewno obite aluminiowymi płytami, łączenia wyglądają jak nity… To jak pracować przy wraku samolotu z Pearl Harbour.

Niestety, potem moja dziewczyna powiedziała że nie ma szans byśmy kupili to szkaradztwo. Teraz zbieram jeszcze na tajny pokój. Żartuje, trzeba będzie kupić coś z Ikei. Chociaż słoik dalej stoi…

Skomentuj

