Sprzęt potrzebny i nie tylko

JOBY UltraFit – Pasek niezwykły

Podczas z jednego z rejsów po zasobach internetu natrafiłem na taki o to dziwny wynalazek. Pomyślałem – o Boże, to tylko pasek do aparatu, nie będę go dawał na Towarowego. Ale zacząłem czytać dalej, obejrzałem film prezentujący działanie. I o matko. To najlepszy pasek do aparatu jaki widziałem. Serio, myślałem, że w dziedzinie pasków nie da się wymyśleć już nic mądrego. Jak ja w ogóle daję radę robić zdjęcia?

JOBY ultrafit to koniec z prowizorką – nie trzeba ani dusić się i wyglądać jak debil (wieszając aparat na szyi), ani obijać sobie bioder i wykonywać dziwny taniec robiąc zdjęcie (wieszając na ramię), ani na wieczność wiązać sobie ręki (oplatając nadgarstek). Z tym paskiem robienie zdjęć (i noszenie aparatu!) Będą bajecznie proste i przyjemne!

 

(Źródło)

Sling Strap 2

 

Sling Strap

 

Skomentuj

